čtvrtek 7. listopadu 2013

Hedvábná cesta (díl 3.)

Do pražského butiku Kurator jsem šla původně pro svíčky. Ale zahlédla jsem tam šálku od francouzského designera Jeana-Jacquese Rogerse, do které jsem se zamilovala a tak jsem odešla kromě svíček také s novým přírůstkem do svojí hedvábné kolekce.... ach jo... šálka má pro mě lehce čínský nádech, možná hlavně kvůli svému zakončení, s ozdobnými kožennými strapečky. A tak jsem si jí vzala na cestu do Číny :-). 
Shanghai, Pudong, 27.10.2013, foto: silvr

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
moc krásný šáteček a to zakončení je božské!!! Opravdu obdivuji váš smysl pro detail, vždy mě něčím inspirujete a vždy u Vás najdu něco originálního. Jinak koukám, že jste zdatná i v jídle s hůlkama :-) i když v Shanghai to asi jinak ani nejde, taky jsem to zkoušela, ale příbor je příbor.
Monika

TH řekl(a)...

:-) děkuji za pochvalu! Šálka mě v obchůdku okouzlila nejen vzorem ale i tím zakončením! Hůlky, léta tréninku v různých, většinou thajských restauracích :-))