sobota 9. prosince 2017

Malý šáteček

... petit foulard, small scarf - šátečky, které se nosí tuto sezónu! Ty nejmenší, co najdete... 45x 45 cm, 50x 50 cm, 55x 55 cm, 60x 60 cm. Zdálo by se, že jejich velikost je limituje k použití, ale není to pravda! I takový "kapesníček" lze využít na mnoho způsobů, například:
- ty od 45x 45 cm již kolem krku na obyčejný uzlík (jako si vážou letušky - uzlík #12, případně mírně asymetrický.... nebo uzlík #14
- nebo kolem krku pomocí šátkového kroužku
- v kombinaci s druhým šátkem pro uzlíkování v dvojnásobné délce šátkové kravatky
- jako náramek na zápěstí
- jako ozdobu na kabelku, omotání jejího ucha, či na batoh
- k vytvoření šátkové kytičky -a taky zde
- s použitím obruče
Na stránkách Jane Carr je taky "story" na toto téma, i když šátky na obrázcích mi úplně malé nepřipadají.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Wow! Opět plno inspirace. Malý šáteček mám taky moc v oblibě, když si nechci brát žádný náhrdelník nebo jen podtrhnout outfit. Jste pro mě velká inspirace a o to víc, že hedvábné šátky moc miluji a je to taková ,,moje srdcovka"
Monika

TH řekl(a)...

Děkuji, mám to podobně :-)