středa 26. prosince 2012

Sváteční "rosetka" aneb květinový speciál

Pro tentokrát malý vánoční dárek :-) v podobě šátkové růžičky. Video mám připravené již poměrně dlouhou dobu, než se konečně dostávám k miničlánku. Na počátku byl obrázek ze starého katalogu Hermes:
Obrázek: Hermes
Moc se mi líbil použitý uzlík, ale nevědela jsem, jak jej udělat.... pátrala jsem a něco i vypátrala.     Je možné, že zde použili gumičku nebo jiný úchyt, s povytažením a nařasením šátku kolem. Určitě to lze....  rosetku lze uvázat různymi způsoby. Další vypátraný je k vidění zde, ale v praxi se mi příliš neosvědčil. 
Obrázek: www.wrappedinmerino.com
Velmi jednoduchý a efektní způsob popsala jedna členka diskuzní skupiny na PurseForum, kdy šátek naskládá rovnoběžně s stranou čtvercového šátku do harmoniky a naskládané konce protáhne dvoudírkovou šátkovou sponou (předvedu názorně v některém z příštích příspěvků). Šátky velikosti 90x90cm lze uvázat kolem pasu, menší jako čelenky a nejmenší (45-55 x 45-55 cm) kolem krku.
Další možnost, trochu náročnější na provedení, najdete zde na japonských stránkách Kermitoliver. A celkem vtipnou verzi, která se mi moc líbila, ale vyžaduje trochu nácvik v posledbí fázi uzlování nebo doúpravu po stažení do rosetky můžete shlédnout zde nebo přímo u MaiTai. Mám jí připravenou na videu zde. A ukázky:

Minišátek cca 35x35 cm, foto: silvr
Malý šátek 50x50 cm, foto: silvr
Carré 90x90 cm, foto: silvr

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Moc hezke Mirka

TH řekl(a)...

Děkuji, Mirko!

Anonymní řekl(a)...

Krásné určitě taky někdy vyzkouším. Super inspirace. Děkuji Monika